سفارش توليد محتواي آنلاين

ما در مبنا محتوا در تلاش هستيم كه ابعاد گسترده تري از بازاريابي محتوا را ارائه كنيم .

سفارش توليد محتواي آنلاين

سلام دوست من ، امروز ميخواهم راجع به مبحث سفارش توليد محتواي انلاين برايت بگويم . مبحثي كه امروزه همه بيزينس هاي مشهور دنيا را به خود مشغول كرده است و همه صاحبان كسب و كار هاي بزرگ به دنبال توليد يك محتواي سئو شده و تخصصي هستند .

توليد محتوا يكي از پر طرفدارترين روش هاي بازايابي براي هدايت انبوه كاربران به سمت سايت ميباشد . با ركود اقتصادي كه در دهه اخير شاهد آن بوديم بسياري از كسب و كار ها با مشكل مواجه شدند و اكثر آن ها به بازاريابي اينترنتي روي آوردند . اما يك بازاريابي اينترنتي پربازده مستلزم توليد يك محتواي حرفه اي و تخصصي است .

بعنوان يك تعريف تقريبي ميتوان گفت محتواي يك سايت به مجموعه مطالبي گفته ميشود كه بصورت پادكست ، ويديو ، متن و … درون سايت قرار ميگيرد و براي مخاطبان جذاب و كارآمد و قابل درك ميباشد و ميتواند يك بازدهي خوب را براي صاحبان كسب و كار ها به ارمغان بياورد . اين وجه از بازار يابي صفحات وب كه توسط وبمستر ها بكار گرفته ميشود ، بازاريابي محتوا نام دارد .

مهم ترين نكته در توليد محتوا اين است كه هر فردي نميتواند يك محتواي تخصصي ، سئو شده و در عين حال پرمفهوم توليد كند كه براي مخاطب جذاب باشد و او را به استفاده از محصول يا خدمات فروشنده علاقه مند كند .

شايد تصور كنيد كه هر فردي ميتواند منظور خود را حداقل در قالب يك توليد محتواي متني به مخاطب برساند و اين امر نياز به تخصص ويژه اي ندارد اما دنياي توليد محتوا فراتر از چيزي است كه شما تصور مي كنيد .

اگر يك فرد بدون هيچ تخصصي شروع به توليد يك محتوا كند ، شايد آن محتوا از نظر مفهوم ، يك محتواي بي نقص باشد اما نميتواند توجه موتور هاي جستجوي گوگل و ديگر موتور هاي جستجو را به خود جلب كند و در نتايج جستجوي كاربران ديده شود .

علت اين امر به سئوي سايت مربوط ميشود .يكي از مهم ترين عواملي كه تعيين كننده كيفيت سئوي سايت ميباشد ، توليد يك محتواي جذاب حرفه اي است كه در آن نكات و اصولي كه مد نظر موتور هاي جستجو و كاربران است ، هر دو رعايت شده باشد . بنابراين اگر محتواي سايت شما بهينه سازي نشده باشد ، نميتواند شما را در نتايج برتر موتور هاي جستجو قرار دهد و مشتريان به جاي ارتباط با شما ، با رقيبان شما ارتباط برقرار خواهند كرد .

bw7ts8q31dwj.jpeg

 

مزاياي يك محتواي بهينه شده

 

۱- لازم به ذكر است كه شما هر چقدر براي خريد محتوا سرمايه گذاري كنيد ، چند برابر آن را برداشت خواهيد كرد . هرچه محتوا تخصصي تر و با كيفيت تر باشد ، باعث ميشود كاربران به محض جستجوي يك مطلب سريع تر به سايت شما دسترسي پيدا كنند و سايت شما در رتبه بالاتري از رقيبانتان قرار بگيرد و اين يك عامل موفقيت براي شماست . بنابراين سفارش توليد محتواي آنلاين به نوعي سرمايه كسب و كار شما خواهد بود .

۲- نكته ديگر مدت زماني است كه كاربران در سايت شما ميمانند . هرچه محتواي سايت شما جذاب تر و كامل تر باشد ، مدتي كه كاربران در سايت شما ميمانند افزايش مي يابد و اين به نوبه خود رتبه و سئوي سايت شما را ارتقا ميدهد .

۳- يك محتواي حرفه اي بايد علاوه بر رعايت اصول سئو و پرمفهوم بودن ، به قدري كامل و جامع باشد كه كاربري كه به سايت شما مراجعه ميكند ، نياز به سر زدن به سايت بعدي نداشته باشد . اگر اين مطلب در توليد محتوا رعايت شود در افزايش سود شما بسيار موثر خواهد بود .

تفاوتمحتواي الكترونيكي با يك نوشته معمولي

 

محتواي الكترونيكي يك محتواي بهينه سازي شده است .

استفاده از كلمات كليدي كه بيشترين آمار سرچ را در گوگل داشته اند ، باعث ارتقاي چشم گير رتبه سايت ميشود ( براي پيدا كردن مقدار سرچ كلمات ، ميتوانيد از ابزار google trends يا keyword plannerاستفاده كنيد )

برجسته كردن كلمات كليدي در محتوا باعث ميشود سايت شما بهتر و راحت تر در نتايج جستجوي گوگل ديده شود .

براي برجسته كردن كلمات كليدي راه هاي مختلفي وجود دارد . لينك كردن كلمات كليدي يكي از راه هاي آن است .

تكرار معقول كلمات كليدي نيز به نوبه خود ميتواند باعث ارتقاي رتبه سايت شما شود . اما دقت كنيد كه اين كار نبايد از حد اعتدال خارج شود و نبايد بگونه اي باشد كه كاربر از خواندن آن خسته شود و تصميم بگيرد از سايت خارج شود .

به روز بودن مطالب و تكراري نبودن آن ها و ميزان كلمات كليدي اصلي و فرعي باعث ميشود كه محتواي شما با الگوريتم هاي گوگل همخواني داشته باشد .

رعايت كردن مطالبي كه ذكر كرديم روي هم رفته باعث ميشود كه شما يك سايت بهينه با محتواي بهينه و بروز داشته باشيد . در نتيجه شما ميتوانيد به اهدافي كه در نظر داريد سريع تر و راحت تر دسترسي پيدا كنيد و راه موفقيت را هرچه زودتر طي كنيد .

يك اشتباه رايج كه خيلي شركت ها در هنگام توليد محتواي آنلاين انجام ميدهند !

 

بسياري از شركت ها هنگام سفارش توليد محتوا ، تنها بر روي توليد محتوا با حجم بالا تمركز ميكنند بدون اينكه نياز مخاطبان و فعاليت رقبا را نظر بگيرند ، و در نهايت شاهد عدم اثر بخشي آن و بيهوده شدن هزينه خواهند بود . به ياد داشته باشيد كه مخاطبان شما انسان ها هستند و محتوا بايد به گونه اي باشد كه بيشتر از موتور هاي جستجو مناسب كاربران باشد .

ما در مبنا محتوا سعي كرده ايم تا بهترين خدمات سفارش توليد محتواي آنلاين را به شما ارائه دهيم .

jhr38omp1uld.jpeg

 

 

نكته مهم : نحوه كار ما براي ثبت سفارش توليد محتواي آنلاين چگونه است ؟

 

۱- شناسايي كليد واژه هاي پر جستجو در گوگل :

كليد واژه هاي سئو ، عبارت هاي كوتاهي در محتواي سايت شما هستند كه كاربران با سرچ كردن آن ها در موتور هاي جستجو ، سايت شما را پيدا ميكنند . نحوه كار مبنا محتوا در انجام سفارش توليد محتواي آنلاين به اين صورت است كه ما اول جستجو ميكنيم كه كاربران با چه عباراتي محصولات ، خدمات و يا اطلاعات مورد نياز خود را جستجو ميكنند . سپس پر سرچ ترين كلمات را در محتواي انلاين خود و عنوان هاي آن قرار ميدهيم .

وقتي كاربر اين كلمات را جستجو ميكند ، موتور هاي جستجو هر محتوا و سايتي كه حاوي كليد واژه هاي سرچ شده توسط كاربر باشد را به او نمايش ميدهد . در نتيجه اگر سايت شما كليد واژه هاي پر سرچ را در خود جاي داده باشد ، گوگل ، كاربران را به سايت شما كه روي كلمات پر سرچ بهينه شده است ، مرتبط ميكند . بعبارتي ما سايت شما را به گونه اي بهينه سازي ميكنيم كه يافتن آن از طريق موتور هاي جستجو گر راحت تر باشد .

اگر سايت شما بهينه سازي نشده باشد هنگامي كه كاربر كليد واژه مرتبط با خدمات شما را جستجو ميكند ، در ابتدا با هزاران وبسايت ديگر كه متعلق به رقيبانتان است روبرو ميشود و ابتدا به سراغ سايت هايي ميرود كه در نتايج جستجوي آن ها در رنكينگ بالاتري قرار داشته باشند . بنابراين تعداد بسيار كمي از جستجو كنندگان ، سايت شما را خواهند ديد .

۲- تحليل اكانت گوگل وبمستر :

گوگا وبمستر تولز كه جديدا به كنسول جستجوي گوگل تغيير نام داده است ، يك سرويس رايگان شركت گوگل است كه به شما كمك ميكند حضور سايت خود را در نتايج جستجوي گوگل حفظ كنيد . ابزار گوگل وبمستر همچنين به شما كمك ميكند تا متوجه شويد كه گوگل سايت شما را چگونه ميبيند و براي بهينه سازي سايت خود چه مواردي است كه بايد رعايت كنيد .

ابزار گوگل وبمستر كاربرد هاي زيادي دارد . بعنوان مثال :

۱- با استفاده از گوگل وبمستر مطمئن ميشويد كه گوگل دسترسي لازم به سايت شما را دارد .

۲- ايجاد و مانيتور كردن مطالبي كه ميخواهيم در نتايج جستجوي گوگل بصورت گرافيكي نمايش داده شوند .

۳- فهميدن اين مطلب كه كدام عبارت بازديد كننده بيشتري را به سايت شما هدايت ميكند .

مبنا محتوا با تحليل اكانت گوگل وبمستر ، سفارش توليد محتواي آنلاين شما را به بهترين وجه ممكن مديريت و بهينه سازي خواهد كرد .

۳- تحليل رقباي شما :

شما در هر عرصه اي كه فعاليت ميكنيد قطعا مخاطبين مشتركي با رقيبان خود داريد كه هر كدام از شما ميخواهد آن را به سمت خود جذب كنيد .

اما چه كسي در اين كار موفق تر خواهد بود ؟

زماني كه رقباي واقعي خود را شناختيد ، به استراتژي توليد محتواي آن ها نگاه كنيد . همانطور كه گفتيم آن ها همان مخاطبين مدنظر شما را هدف قرار داده اند . چيزي كه شما لازم داريد اين است كه بدانيد رقيبان شما چگونه مخاطبانتان را هدف گرفته اند .

از دو راه ميتوانيد با اين امر مبارزه كنيد :

۱- رقباي شما احتمالا بخش كوچكي از موضوعات را در محتواي خود مشخص ميكنند و معمولا در مورد قدرت ها و محصولاتشان محتوا توليد ميكنند .

محتوايي توليد كنيد كه به موضوعاتي اشاره كند كه آن ها اشاره نكرده اند . با اين كار ميتوانيد به نقطه ضعف هاي آن ها حمله كنيد و مخاطباني كه آن ها از دست ميدهند را جذب كنيد .

۲- استراتژي سئو آن ها را تحليل كنيد . دقت كنيد كه رقيبان شما روي چه كليد واژه هايي مانور ميدهند .

اگر رقيب شما به سبب استفاده از يك كليد واژه خاص خود را در رنكينگ بالا نگه داشته است ، عاقلانه نيست بخواهيد آن را از جايگاه خود بيرون كنيد چون بي فايده است . در عوض بايد سعي كنيد روي كليد واژه هايي كار كنيد كه رقيب شما در استفاده از آن هيچ رتبه اي ندارد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.